Kupac web stranice ima pravo reklamacije u sljedećim slučajevima:
– Odstupanja od naručenog proizvoda
– Nestanka proizvoda
– Oštećenog proizvoda
Zbog odstupanja naručenih proizvoda od primljenih proizvoda ili identifikacije nestalih proizvoda, reklamacije će se podnositi na dan primitka naručenog ispunjavajući obrazac od poštanske službe. U protivnom proizvodi će se smatrati prihvaćeni od strane kupca.
U slučaju pravovremene i odgovarajuće reklamacije, Luksometar d.o.o. će zamijeniti proizvode bez dodatne naplate kupcu. Troškovi dostave radi vraćanja proizvoda su pokriveni od strane kupca.
U slučaju nestanka proizvoda, Luksometar d.o.o. je u mogućnosti ponuditi zamjenski proizvod iste vrijednosti ili još jedan iste namjene. Luksometar d.o.o. će refundirati određeni iznos, u slučaju da kupac odbije zamjenu nestalog proizvoda. Troškovi dostave su pokriveni od strane Luksometra d.o.o.
Reklamacije nepoznatih nedostataka proizvoda će se odobravati nakon nalaženja istih, ali najkasnije do isteka garancije.
U tom slučaju kupac bi nam trebao dostaviti e-mail sa kopijom potvrde ili računa, brojem narudžbe i slikama proizvoda. Nakon potvrde reklamacije od strane Luksometar d.o.o., kupac može tražiti cijeli povrat, popust ili zamjenu proizvoda zamjenskim proizvodom. Troškovi dostave su pokriveni od strane Luksometra d.o.o.
Ukoliko u roku od 30 dana od potvrde reklamacije, kupac ne odabere niti jednu od tri opcija, Luksometar d.o.o. ima pravo da ne izvrši povrat bilo kojeg iznosa.
Ako je reklamacija odbijena, Luksometar d.o.o. će poslati e-mail kupcu.
Kontaktirajte nas: info@luksometar.hr / telefon: +385 21 229 529